2013. december 4., szerda

2. díj

Ha jól olvastam, akkor Fannitól ( http://fanfictoionsandotherstorys.blogspot.hu/ ) kaptam a második díjam, amit nagyon szépen köszönök:)

 Írj magadról 11 dolgot!
Válaszolj 11 kérdésre!
Tegyél fel 11 kérdést!
Küld tovább 11 embernek!

1., Imádom a telet.
2., Fázós vagyok.
3., Kegyetlenül béna vagyok mindenben.:D:D
4., Nem erősségem a tanulás.
5., Eszméletlenül lusta vagyok.
6., Amikor kedvem van, csak akkor írok. Ezért jönnek lassan a részek. :/
7., Általában a buszon, vagy a suliba jön rám az ihlet, akkor pedig nem tudom lejegyzetelni, és mire hazaérek, addig elfelejtem. :c
8., NAGYON feledékeny vagyok.
9., Imádom a mandarint.
10., Gép nélkül semmi vagyok.
11., 3.os, vagy 4.es koromban eltörtem a jobb csuklómat.

1.Miért kezdtél el írni? Mert olvastam egy blogot, és megtetszett.:)
2.Van olyan álmod, amit mindenképp meg akarsz valósítani? Van.
3.Miben vagy a legjobb? Ez jó kérdés. Talán az írásba.:D
4.Van kedvenc számod? Ha sima számra gondolsz, akkor van, és a 8-as:D Ha meg nem, akkor Lana del rey - Damn you :33
5...és miért? Mert egyszerűen vonz ez a szám:) Sok számomra fontos helyen ott van a nyolcas./ Mert imádom a csajszi hangját:D Plusz a szövege is ütős:3
6.Van kedvenc könyved? Szent Johanna Gimi / Csitt, csitt:D
7...és miért? Mert imádom az ilyen történeteket.:D
8.Mi a kedvenc zenei müfajod? rock c: főként:D
9.Kedvenc bandád/énekesed? BVB /Andy Biersack/, Lana Del Rey :3
1o.Voltál már igazán szerelmes? Sajnos.
11.Mikor születtél? 1999. 12. 17. Szerintem nem számítottatok erre, hogy ennyire fiatalon ilyesmiket írok, de... egyszerűen ilyen vagyok. :)

Eszméletlenül sajnálom, de nem teszek fel kérdéseket, és most nem is küldök tovább senkinek sem díjat, hiszen majdnem ugyan azok lennének az emberek, 1-2vel kiegészítve.:) Remélem ezért nem fogtok megharagudni. :$ Legközelebb, viszont mindenképp küldöm tovább, és megírom kommentbe, mert így soha nem veszitek észre:) (legalábbis sokan). Amúgy mellesleg, pár héten belül látható lesz a következő rész is.:D Már a fele kész van.:3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése